Organizacja eventów jako narzędzie marketingowe firmy

Eventy, czyli imprezy o charakterze kulturalnym, sportowym czy rekreacyjnym są pojęciami dość nieprecyzyjnymi, trudnymi do zdefiniowania. Wiele osób rozumie je jako duże imprezy służące budowie marki czy reklamie firmy.
Na pewno, niezależnie od celu organizacji eventu, musi być to wydarzenie wyjątkowe, znacznie wykraczające poza ramy codzienności. Aby nadać eventowi taki właśnie wymiar, potrzebna jest właściwa organizacja.

Meble niecodzienne

Jednym z ważniejszych elementów organizacyjnych jest wyposażenie przestrzeni eventowej w odpowiednie sprzęty, głównie meble. To ważne zadanie warto zlecić fachowcom – wypożyczalnia mebli eventowych ( http://horecaservice.pl/wypozyczalnia-mebli-eventowych-krakow-katowice/ ) nie tylko zabezpieczy i zaspokoi wszelkie potrzeby w zakresie rodzaju, ilości i jakości mebli, ale również doradzi ich ustawienie i aranżację z innymi elementami zagospodarowania przestrzeni.

Meble eventowe to przede wszystkim:

  • stoły i stoliki (konferencyjne, cateringowe, coctailowe) o różnym kształcie, wielkości, wysokości,
  • krzesła, ławy, kanapy, hokery, siedziska typu lay bag, pufy, fotele, leżaki plażowe i inne meble wykorzystywane do siedzenia,
  • regały stojące i wiszące, w tym regały na ulotki,
  • mównice,
  • lady kateringowe.
    Do stołów i krzeseł można wypożyczać obrusy i pokrowce w dowolnych rozmiarach i kolorach.
    Każda dobra wypożyczalnie mebli eventowych dowozi sprzęty na miejsce wskazane przez orgnizatora, rozstawia je, a po zakończeniu eventu składa i zabiera do firmy.

Nie tylko meble

Wypożyczalnia mebli eventowych ma w ofercie zazwyczaj znacznie więcej sprzętów. Są to: namioty, sceny, sprzęt nagłaśniający, wyposażenie cateringowe i kuchenne, zastawa stołowa, wyposażenie baru, szatnie, podłogi, stoiska targowe, śmietniki, toalety mobilne – właściwie wszystko, co może posłużyć do zbudowania miasteczka eventowego w wybranym przez organizatora miejscu.
Dobrze przemyślane i dobrane elementy budowy przestrzeni eventowej sprawiają, że uczestnicy imprezy czują się bezpiecznie i komfortowo, co na pewno w przyszłości może mieć przełożenie na znaczny sukces marketingowy organizatora.